مرکز آموزش

نکات مهم در خصوص تماس با واحد پشتیبانی

کاربران محترم 1.2.3 پروژه؛
با توجه به حجم کاری بالا و لزوم پاسخ و پیگیری هرچه سریع تر سفارش ها، خواهشمند است جهت احترام به حقوق سایر مشتریان از تماس تلفنی با واحد پشتیبانی در موارد زیر خودداری نمایید:
1. پرسش در مورد اینکه پروژه شما با موضوع X قابل انجام می باشد یا خیر (توجه داشته باشید که به دلیل همکاری گروه با نخبگان دانشگاه های معتبر کشور، بیش از 90% پروژه های شما قابل انجام می باشد.)
2. پرسش در مورد هزینه و زمان انجام پروژه ها (برای اطلاع از هزینه و زمان شما می بایست پروژه خود را به صورت کامل و با تمامی جزئیات ارسال نموده و منتظر بررسی و اعلام نظر کارشناسان در رشته مربوطه باشید. تنها تعرفه ترجمه ثابت می باشد که برای اطلاع از آن به قسمت تعرفه ترجمه مراجعه فرمایید.)
3. تماس با واحد پشتیبانی خارج از ساعات تعیین شده (دقت نمایید که پاسخ به سفارشها در سیستم بصورت 24 ساعته بوده و به منظور تسریع پاسخ و پیگیری پروژه ها ساعت تماس تلفنی با واحد پشتیبانی محدود شده است)
4. در صورتی که در پروژه تحویلی شما ایرادی وجود دارد ( در این حالت در سیستم پشتیبانی و در ادامه تیکیت قبلی که ایجاد نموده اید ، مشکلات پروژه را بیان بفرمایید تا در اسرع وقت به مجری منتقل و نقایص مربوطه رفع گردد.)
توجه: مطمئن ترین، سریع ترین و بهترین راه برای دریافت پاسخ سفارش، سوال و کلیه موارد شما ارتباط با ما از طریق سیستم پشتیبانی می باشد که به صورت 16ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

یک دو سه پروژه

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

نکات مهم قبل از سفارش پروژه

کاربران محترم 1.2.3 پروژه؛قبل از سفارش پروژه، ترجمه حتما نکات زیر را رعایت نمایید:1. توضیحات...